środa, 14 września 2011

Moja ulubiona piosenka polska

Moja ulubiona piosenka polska

14 komentarzy:

  1. Bartlewska Zuzanna

    Moja ulubiona polska piosenka to:
    Ewa Farna Ewakuacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Floriańczyk Dorota

    Moja ulubiona polska piosenka to:
    Ewa Farna Ewakuacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona polska piosenka: Ewa Farna- Bez łez
    Sandra Pędzich

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudia Ryszewska
    Moja ulubiona piosenka obcojęzyczna:Iron Maiden Fir of the dark

    OdpowiedzUsuń
  5. Alexandra Winiarczyk
    Ewa Farna Monster High

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaudia Ryszewska
    Sylwia Grzeszczak Małe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAKOPOWER Boso.



    Julia Gruszo,kl.6B

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinga Kowalska 6b
    Ewa Farna - Monster High

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuderski Grzegorz

    Moja ulubiona polska piosenka:
    Sylwia Grzeszczak - Małe Rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszka Marchel

    Ewa Farna "Ewkuacja"

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolina Roszkowicz
    Ewa Farna - Monster High

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawadzki Jakub

    Moja ulubiona piosenka polska:
    Zakopower - Boso

    OdpowiedzUsuń
  13. Marta Kąkol, 6b
    Ewa Farna-Bez Łez

    OdpowiedzUsuń
  14. moją ulubioną piosenką jest
    małe rzeczy Sylwi Grzeszczak

    OdpowiedzUsuń