środa, 14 września 2011

Moja ulubiona piosenka obcojęzyczna

Moja ulubiona piosenka obcojęzyczna

14 komentarzy:

  1. Travie McCoy: Billionaire ft. Bruno Mars,
    AC/DC - Thunderstruck.



    Julia Gruszko,kl.6B

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuderski Grzegorz

    Moja ulubiona piosenka obcojęzyczna:
    Enej - Radio Hello

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinga Kowalska 6B
    Moją ulubioną piosenką obcojęzyczną jest Selena Gomez & The Scene- Naturally

    OdpowiedzUsuń
  4. Bartlewska Zuzanna

    Moja ulubiona piosenka obcojęzyczna to:
    Adele Someone Like You

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszka Marchel

    LMFAO "Shots"

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubiona piosenka: David Guetta - Little Bad Girl ft. Taio Cruz, Ludacris

    Sandra Pędzich

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawadzki Jakub

    Moja ulubiona piosenka obcojęzyczna:
    Bruno Mars - Lazy Song

    OdpowiedzUsuń
  8. Floriańczyk Dorota

    Moja ulubina obcojęzyczna piosenka to:
    Adele Rolling in the deep

    OdpowiedzUsuń
  9. Pati lesik :-))))))

    Nicki Minaj - Super Bass

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolina Roszkowicz 6B
    Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony

    OdpowiedzUsuń
  11. Red Hot Chili Peppers- Californication
    Jachimczyk Dżohar

    OdpowiedzUsuń
  12. Bruno Mars feat . TravieMcCoy - Billionaire .

    Patrycja Wolska

    OdpowiedzUsuń
  13. Pati Lesik :-))))
    Ewa Farna - Ewakuacja

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta Kąkol, 6b
    Bruno Mars- Lazy Song !!!!

    OdpowiedzUsuń