środa, 7 września 2011

Kto oglądał mecz?

Wczoraj w Gdańsku nasi Piłkarze grali z Niemcami. I to wiedzą chyba wszyscy, ale powiedzcie (napiszcie), kto oglądał ten mecz, co wam się najbardziej podobało? Stadion? Drużyna? Trener? Ja chwalę całą naszą drużynę za dobrą, coraz lepszą grę. Już z Meksykiem było nieźle, ale teraz to już bardzo dobrze, zwłaszcza w porównaniu do tego, co było w ostatnich latach, no i z takim przeciwnikiem. I cieszę się, że mamy takiego kapitalnego bramkarza. Bogu dzięki za wszystko, jest lepiej!

2 komentarze:

  1. Przepraszam ,że to napiszę ,ale według mnie gramy jak totalne sieroty. ( sam na sam z bramkarzem i nie strzelić bramki) Ok. Nie umiem kopnąć piłki ,ale to są chyba wyszkoleni piłkarze.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja byłam na stadionie w Gdańsku na dzień otwarty... Miałam takiego farta... :D Mam mnóstwo zdjęć stadionu i bardzo się cieszę, jest piękny :)...

    OdpowiedzUsuń