środa, 12 października 2011

Tekst do piosenki Na Dzień Nauczyciela

Dzisiaj zadanie wyjątkowo twórcze, bo z muzyki, informatyki, języka polskiego...
W Edytorze MS Word napiszcie własne "lepsze" wersje poniższej piosenki.
Melodia pochodzi z piosenki "Kurki trzy". Jak pokazałem na lekcji:
Najlepiej zaznaczyć słowo, które wymieniacie, bym widział tę "nową" propozycję.
To, co jest na dole wymyśliliśmy na lekcji z klasą VI b, ale to nie znaczy, że nikt nie wymyśli czegoś lepiej
Jak już poprawki będą gotowe, to wstaw (wstawcie) je w komentarzu do tego wpisu.
Nie zapomnijcie się podpisać!


Zdrowia, szczęścia, pomyślności
i dozgonnej Wam radości
życzą uczniowie tej szkoły,
w której humor jest wesoły.
Szkoła nasza super jest
Ludzi tutaj dużo jest  

Ja wciąż myślę sobie że,
Nauczyciel uczy mnie. 
Gdy do szkoły idę sam, 
To wciąż myślę sobie tak 
Oni wciąż nas uczyć chcą, 
Więc to chyba dobrze jest.

W szkole więcej kobiet jest

bo to trudny zawód jest
Panów u nas na lekarstwo
Jeden z piłką, drugi z farbką
trzeci z fletem, komputerem,
Czwarty
English is the best!

Wyszły sobie panie trzy
na wesołe zakupy.
Tu sukienka, tam fartuszek,
tutaj buty, a tam puszek.
Wyszły sobie panie trzy
na wesołe zakupy
.

3 komentarze:

  1. Janek Paluszek, kl. 4f


    Ja wciąż myślę sobie tak,
    Nauczyciel uczy nas.
    Gdy do szkoły idę sam,
    To wciąż myślę sobie tak
    Oni wciąż nas uczyć chcą,
    Więc to chyba dobrze jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. PIOSENKA NA DZIEŃ NAUCZYCIELA
    Ja wciąż myślę sobie że,
    Nauczyciel uczy mnie.
    Gdy do szkoły idę sobie,
    To już mam tabliczkę w głowie.
    Oni wciąż nas uczyć chcą,
    I dlatego dobrzy są.

    Ala
    Budzyńska kl.IVc

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIEŃ DOBRY PANIE PAWLIKU
    BARDZO PANA LUBIMY I Z TEGO SIĘ CIESZYMY
    BO TE PANA PIOSENECZKI WPRAWIŁY NAS W SŁODKI HUMOREK:)
    STO LAT Z OKAZJI DNIA NAUCZYCIELA!!!
    SIOSTRY Z PIĄTEJ A ( DWIE FLECISTKI)

    OdpowiedzUsuń